FatmaAzra_ Kizlar az once tansiyon yukselmesiyle acile gittim enfeksiyon var dedi idrar da ve antibiyotik verdi daha önce -cefax-kullanmistim fakat bu farkli ismi -enfexia- bu ilacı kullanan oldu mu??
HlyaTopal Hiç kullanmadım ama geçen hafta ciğerlerimi üşütmüşüm mecburen antibiyotik kullanmak zorunda kaldım.doktor b grubu dedi hamilelikte kullanılıyormuş.ilacın prospektüsüne bak yada int grubu çıkar
FatmaAzra_ HlyaTopal tesekkur ederim baktim ama bi türlü anlayamadim cefax i biliyorum ama bunu ilk kez gordum
Deletedmom4793 Bende de sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var 2.kez antibiyotik kullanıyorum aksef içiyorum şu an