Yasanixxxx benim kızım da aynisi. Hatta şu an 8 yaşında hala erkek gibi killi.
Doktora götürdüm ben ama şimdi çok erken olduğunu ergenliğe girince değişebilir dedi doktor. Daha gelişim evresinde dedi.
14 yaşlarına gelsin adet görsün ondan sonra hala devam ediyorsa kıl sorunu hormon testi yaptır dedi bana.