fitnut
31+4 haftalığım. 66 kilo ile hamile kaldım, şuan 74 kiloyum. Ve kilo vermeye başladım iştahsızlık var biraz. Ancak yediğim zaman da sağlıklı besleniyorum.
Örneğin; Sabah kahvaltıda: Peynir, zeytin, kaşar, Avokado ve 1 dilim hangi ekmek var ise.
Öğlen: çorba salata
Ara öğünler: hep ama hep meyve 🤩 portakal, Ayva, Armut
Akşam: işte burada fazla yiyemiyorum , sırf eşime eşlik etmek için ucundan alıyorum yemeklerin.
Ama siz bir tık fazla ilerliyor gibisiniz, bünyeniz de kilo almaya müsait ise, daha dikkatli gitmelisiniz. Özellikle 25.haftadan sonra kilo alımı artıyor