eyldz44 Hanımlar ben 19 haftalık gebeyim bebeğimi kasık bölgemde hissediyorum sanki çok aşağıda.. Siz de durumlar nasıl
tatlibebegim_ eyldz44 24 haftalığım yeni yeni yukarı çıkmaya başladı doktora söyledim ayakları kasıklarında kafası miden de dedi