zeynep_0666 aslında necati hoca çok ilgili çoğunlukla kendisi oluyor benim kuzenim ona gidiyor çok memnun randevu biraz zor bulunuyor bu yüzden bazen farklı doktorlara da almak zorunda kalıyor. Ama necati hoca iş seyahatinde olacağından bir kaç ay yokmuş kuzenime öyle demişler. Ben aynı hastanede perinatoloji takipliyim genellikle tek doktor bakıyor, randevu almıyorum normal gebelik polikliniği nasıldır bilmiyorum o yüzden