Teslimenursevil Letu kullandım bu ay biteli 3 gün oldu yumurtalar büyüdüğü için mi acaba sol kasık ağrım oluyor bu ay ilk defa ovülasyon testi kullanıyorum bide
Moommyyy Teslimenursevil olabilir canım benimde yumurtlama döneminde kasıklarım ağrıyor 😣 henüz yumurtlaman olmamış gözüküyor testlere göre yani tam olgunluğa ulaşmamış 💕
1palyaco Teslimenursevil bende adetim bitince 5. ya da 6.gün başlamıştım hiç yumurtlama görmedim ikisi de aynı koyulukta olmadı yani çizgilerin . Ama hamile kaldım . Yani büyük ihtimal yumurtlamayı adetten sonraki o 5gün içinde gördüm . O yüzden sordum hemen mi başladın diye adetin bitince başlamalısın hemen .
1palyaco Teslimenursevil ilk başladıkların daha yeni yeni silikleşiyor son yaptıklarına göre daha koyu acaba dedim adet sonrası mı yumurtlama gördün de silikleşmeye yeni başladı diye düşündüm . Ama çok geçte başlamamışsın 3gün sonra başlamışsın . Yapmaya devam et aynı saatte sıvı alımına dikkat ederek .
Moommyyy Teslimenursevil sen gün aşırı değerlendirdiysen olduysa yakalamışsındır zaten ama değerlendirmeye devam et
Teslimenursevil 1palyaco kuzum ama adet bitti pazartesi perşembe yapmaya başladım adetim bittikten sonra hemen değerlendirdim gün aşırı
Teslimenursevil Moommyyy değerlendirdim gün aşırı canım inşallah doktorumada yazdım bakalım ne diyicek
Teslimenursevil 1palyaco evet sıvı alımına hep dikkat ediyorum gün aşırıda değerlendiriyorum hatta şöyle diyim pazartesi bitti reglim ama silince peçeteye illa geliyodu salı akşamı duş aldım çarşamba değerlendirdik perşembe boş cuma cumartesi pazar değerlndirdik bugün boş gecicek salı değerlendiricez
Figenaymaz Teslimenursevil canım sende pko var ise adetinde düzensiz ise sana hayıt macununu öneririm bunlar çok stresli şeyler insanı çok etkiliyor. 1 buçuk sene sonunda hayıt macunu kullanırken hamile kaldım bende. Benimde pko var ve duzensizdi. Hayıt macunu kullandığım dönemde 25 günde 1 adet oluyordum
Teslimenursevil Figenaymaz bunu duyuyorum burda fazlasıyla canım denerim tabi bunuda ben ovülasyonda kullanmazdım hiç ilk defa bu ay kullanıyırum
Birbahargunu Canım şu sekikde t ve c çizgisi aynı koyu olunca pik yapıyor lh hormonu zirve yapıyor ve 36 saat sonra çatlıyor yumurta. Ertesi gün siliklesince de catladiigini anlıyordum. Sanırım daha olmamış yumurtlama