32 hafta olmak üzereyim diş sorunum hep vardı ama bu gece uyutmadi fircaladim tuzlu su gargara yaptım ama çaresi yok 2.trimesterde gitmiştim dış hekimine ama film çekilmeden bişey yapamayız şu an gebe olduğun için de film cekemeyiz demislerdi yani dogurana kadar doktor çaresi yok belli ki evde ne yaparak bu ağrıyı dindirebilirim ?