BetulMom damlacgul 32+0 da alacaksın canım ben öyle yaptım.doktoruna sor o hangi güne denk gelirse o gün gidip alacaksın
Esranur11 Kızlar ben 23 aralıktan beri çalışıyorum sigorta gidişim o tarih 3 ay dolunca doğum parası alabiliyor muyum
ManolyaaMerihh 32+0 oldugunuzda alım raporunuzu tam. Otomatik olarak sisteme yansıcak e devletten kontrol edebilirsiniz sonrasında
Nurci Esranur11 bende kasımda işe girdim daha 8 haftalık hamileyim ama yine de 170’i arayıp sordum akşam doğum ağustosa geliyor mesela izine ayrılmadan 3 ay önce işe girmiş olsanız bile alabilirsiniz dedi