Tuba4629 Embey azıcık bi şişme dışında bişey hissedemiyorum ki bulantılar azalsa da hala var artı kemik sızlamaları sanırım aldığım vitaminlerde yetersiz kalıyor artık 😒
Tlaytas Embey benim bogazimda sürekli bi ekşime var nedense bulantim falan yok midemde iyi ama bogazim heo ekşi😒
Embey Benim gebeliğim çok zor geçti klozetle artik kanka olmuştum sabah aksam ordaydım hastanede bile yattim mide bulantisi ve kusma dan cok sükür bu sıralar biraz daha iyiyim biraz sabahlari bulanıyo o kadar 🤲👶
Medusa 14 değil de 15’te değişimi hissedeceksiniz 😁 bu hafta karnım çıkmaya başladı, bi de değişik ağrılar oluyor arada. Bunun bir ilerisi sanırım artık bebeği hissetmek.
tugbaozdemirkan41 Benim bulantim hic olmadi desem yeridir. Yalniz cok sık tuvalete cikiyodum. Yeni yeni azalmaya basladi. Cinsiyet konusunda da %90 erkek dedi doktorumuz. 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var. O zaman net bisey söylerim dedi. Pek kendini göstermeyi sevmiyo bizim ufaklık. Hemen kapaniyo ultrasonu acinca 😅 karnım belli artık. Sertlesmeye basladi 😊
Embey Benimde çok sivri karnim ben kiz degilde erkek hissediyorum nedense 😍 doktor kiza benziyo dedi ama hala erkek hissesiyorum eli ayagi duzgun olsunda tabi🤲
adam belimde çok fazla ağrılar hissediyorum ve sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum mide bulantım çok fazla olmuyor birde sabahlaı uyanmakta çok zorluk çekiyorum göbeğimde ise farkedilecek kadar büyüklük var 🤗
Embey Bide karnımı açtıgim zaman uzanirken gobegimin boyle pıt pıt attiğını görüyorum kücük küçük artik başliyo sanırım bize hareketlerini hissettirmeye 😍😍
Pamugum Bende iki gundur degisik bi karin agrisi hissediyorum koku hassasiyeti cok az azaldi ama malasef bitmedi😟
NeslihanOner Çok şükür iki gündür kusmam yok inşallah böyle devam eder. Karnım da belirginleşmeye başladı
Medusa Ss03 hep bi karın çıkıntısı vardı bi aydır ama 15. Haftanın 2. Günü net karnım var diyebilirim 😁 hatta biri sordu aa hayırlı olsun filan dedi bilmeyen biriydi. Hamile olmasam kesin bozulurdum 😂