Hanımlar henüz cinsiyetimiz belli değil. Ama evlendiğimizden beri hep konuşuruz erkek olursa karar verdik Yağız selim olucak ama kız’a bir türlü karar veremiyorum. Erkenden istiyorum isminin belli olmasını. Hamile kalmadan önce rüyamda kız bebeğim vardı bebek mevlidi okunuyordu süslemişim yatakda yatıyor alıp kucağıma gezdiriyorum misafirlere gösteriyorum adı da Elifti . Siz ne düşünürdünüz rüyanızda böyle görseydiniz 🙏🏻 Ara ara acaba koysammı diye düşünüyorum sadece fazla ısınamadım isime 😊
. Sizce koymalı mıyım