Kızlar merhabalar, bugün hastaneye geldim keseyi görmek icin 4*5teyim. Doktorum normalde görülmesi gerekirdi, biraz su iç ve tekrar kan testi ver sonra yine bakalım dedi. Lütfen bana dua edin, çok ihtiyacım var çok üzgünüm umarım görürler :( Sizlerde de sıkışık olmanız mı gerekiyordu ben bilmiyordum pek su içmedim