Cagla2323 Hanımlar tiroid yüksek çıkınca ilacınız bir tık daha yükseliyor mu benim tiroid 3.33 çıktı 75 ög kullanıyordum 100 mg yaptı doktor
Sevde11 Cagla2323 evet tabi zaten her ay kontrol oluyor dozu ona göre ayarlanır yükselişe geçince doz artırilir
Vuralelif Cagla2323 bende 50 mcg ile başladım düzenli olarak kan verdim git gide dozunu düştük 25 mcg kullanıyorum şuan
yenidenanne34 Cagla2323 direk 75le mi basladilar ? Benim 3.5 çıkmıştı 25le başladık baktık 1.90a düşmüş hala 25le devam ediyorum