Smyy60 Tüp Bebekle gebelik oldu 27 haftalik hamileyim çantamı hep hazırlazdim normal mi yoksa erken mi hazirladim
yagmurrrra Smyy60 valla ikizlerde ne olcağı hiç belli olmuyor belki yatış olcak belki ağrılarınız artıcak o yüzden tedbirli olmakta fayda var
Elifttk Smyy60 25 hafta ıkızler bnımde acaba erkenmı diye düşünüyorum bnde eksıklerım bıttı sayılır yıkandı vs ama çantaya katmadım henüz
Kediannesi1 Smyy60 ya kötü örnek olmasın ama 28 de bitirdim 32 de doğurdum ikiz sonuçta ne olacağı belli olmaz 32 ve 36 da açıp havalandırırsınız ne olacak hazırda dursun ve bu haftadan sonra çok ağırlaşacaksınız üşeniyor insan
damlacgul Erken olsa ne olacak ki hazırda bekliyor işte ne güzel ne zaman lazım olursa o zaman kullanırsın zaten aradan çıkmış oldu
Smyy60 Semus06 benim ki beli değil bakalım doktor ne zaman dicek sizde ne zaman beli oldu sezeryan gününüz