Eminekrem42 yok hayır normal doğum yanlısı. Doğum esnasında da çok çok iyiydi asla ne ses yükseltmesi ne azarlaması hiçbişeyi yoktu. Canım balım diye diye doğurttu. Bebeği alır almaz göğsüme koydu beraber fotoğraf falan çekindik hemen. Bebeği göğsüme koyduğu gibi telefonuna sarıldı😊 aşırı derecede memnun kaldım. İkinciyi doğurcak olsam yine gözüm kapalı tercihimdir