Bsy1045 Haftamdayım. İdrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi doktorum. Yarın tekrarda bununla alakalı aramamı söyledi sonucu tam göremedim dedi. Erken doğum riski varmış sanırım araştırdığımda başına gelen var mı ? Kaç haftada doğurdunuz böyle olup yada ilaç vs süreçte ne oldu ?
Churcill Bsy1045 enfeksiyon gebelikte çok karşılaşılan bi durum maalesef. Bende başından beri vardı fitil tek kullanımlık toz kullandım benimki geçmedi ama bir sorun da olmadı 40. haftada doğum yaptım erken olur diyen de olmadı doğum için
Churcill Bsy1045 bizde olmadı sizin için de garanti veremem ama sanmıyorum yani bebeği koruyan zar ondan da koruyodur heralde. Hatta bana dikişlerin zor olur falan da dediler ama olmadı 🤷
Mom_82 33+3 oldum geçen hafta 32. Haftamda gittim bende de aşırı yoğun çıktı idrar yolu enfeksiyonu Nst de sancım çıktı öyle anladık. Fitil, antibiyotik vs ilaca başladık kontrol altındaym bir an önce tedaviye başlanması gerek diye biliyorum.
Bsy1045 Mom_82 aa bende tam 32 hafta 3 günlüğüm bakalım yarın arayacağım tekrardan ilaç verir muhtemelen
merve_bulut Kişiden kişiye değişiyor bence canım mesela bendede idrar yolu enfeksiyonu vardı ve crp yüksekti erken doğum oldu. Arkadaşımda aynı şekildeydi o 41.haftada doğum yaptı
merve_bulut Bsy1045 canım 15 temmuzda öğrendik 22 temmuzda doğum oldu ama benim birde bebeğim kanala girmişti o süre içinde ama dediğim gibi her bünye bir değil