Kızlar 20 gunluk bebeğim var gaz çıkarmada çok zorlanıyor. Kakasını yaparken de aynı şekilde. Bisiklet sürme gibi bacak hareketi karın üstü yatırma karnını saat yönünde ovma ılık duş aldırma omuzuma alıp sırtını sivazlama vurma hepsini denedim ama cikmmiyor lanet gaz. Sağlık ocağına d vitamini damlası almaya giderken gaz için de damla istedim ama çinko damlası var devlet karşılamıyor ama ileride bağırsak tembelliği yapıyor dedi. O yüzden almadm onu. Sizin kullandığınız damla var mı ? Varsa hangisi önerir misiniz lütfen.bebegim kendini çok sıkıyor kızarıyor çok üzülüyorum bu duruma elimden bsey gelmiyor diye😔