Boga_burcu_anne 6+0 gün. 🐣Bugün ultrasona girmem gerekiyor. Niçin bu hafta da ultrasona giriyorum anlamadım.
Pamuk Boga_burcu_anne Hani dış gebelik mi normal gebelik mi annenin sağlığı için bakılması lazım olan şeyler ya o yüzden.Neden girmek istemiyorsunuz?
Busestl Boga_burcu_anne kız ben o haftalarda her hafta gireyim diye can atıyordum smdi 12. Hafta oldum hala her hafta göreyim bebemi die can atiyorum
ZeyHus33 Busestl bnde öyle ama malesf hastaneyle aramda 2 saatlik yol var her istedinde gidemiyorum ayda bir gitmeye çalışıyorm
Busestl Boga_burcu_anne benm 5. Haftamda sadece kesem vardı 6. Haftamda gittim vajinal ultrasonla duyduk kalp atışını sen hazırlıklı git karından duyamassa vajinalden bakmak ister belki doktor