Selam kızlar 🥳 bugün 38+6 olduk sabah çatı muayenesi oldum korkulacak gibi bişey değil rahat olun 10 saniye sürmedi. 2 cm açıklığım varmış biraz masaj yaptım sancın gelirse çoğunu evde çek dedi doktorum. Nstde sancım çıkmadı ama 🥹 gebelik şekeri olduğu için Perşembe günü yatacak gibi gel hastaneye dedi sancım yoksa suni deneyecekler 🥹 dua edin bana kendi sancım gelsin ❤️