Bal34 inşallah ne kötü birşey bu şeker aşka düzene sokamadım açlık şekerimi ama sadece sabah kalktığım zaman ki diğer hepsi normal erken kalıp ölçüyorum yok bekliyorum geç ölçüyorum yok 9 dan sonra birşeu yemiyorum deniyorum yok ara ara beslen diyenler oldu onuda yapıyorum yok yok yani 99-109 arası gelip duruyor deli oldum artık 32. Haftam perşembe insülin başlanacak sanırım artık