Mutlucuk ilk doğumum sezeryan olduğu için bunuda öyle tercih ettim yani ilk doğumum çok şükür güzel geçti ve ikizlerim biraz erken doğmuştu ama bu normal haftasında doğuyor tabi tek çocuk olunca farklı oluyor daha hızlı ayağa kalkarım inşAllah direk gün aldım düşünmedim çünkü zaten öyle olurdu doktorlarımda öyle söylüyordu ben böyle memnunum çok şükür☺️