Ben 27 Eylül de doğum yaptım hamileyken de hep oraya gttım memnun kaldım 36+6 da normal poliklinik muayenesi için gittiğim de düzensiz Nst ile yatışım yapıldı takip edilmemi istedi doktor sabah 10 bcuk ta yatışım yapıldı tüm gün Nst de bağlı kaldım gerı cıkıcam sanıyor ken ufak sancılarım olduğunu soyledı ler sonra suni verildi hıc hissetmedim bebeğe de zarar verdi anında kestiler alttan muayene yapıldı 2 cm acıklık vardı 2 saatte bir gelıp alttan muayene yaptılar acılmam artıyor du sancılarım da vardı ama hissetmedim bı türlü suyumu patlattılar bı anda ama hala doğum belirtisi yaşamadım ebe sürekli yanımdaydı her saat başı doktorlar asistanlar geldiler ilgi alaka cok güzeldi alttan muayene harici sonra 8 gıbı kendı sancılarım arttı hissetmeye başladım ayakta hareket yaptırdı ebe bebegın kıyafet lerını kendısı ayarladı baktı kontrol etti psikolog bıle geldi yardımcı olacagım bır sey var mı dıye kaldıgım oda tek kişilik ti doğum da burda olacak dedıler 12 gıbı doğum yaptım sancı anında bagırma dıye uyardılar tek olumsuz durum engel olamıyorum sonucta istemsiz bagırıyorum ve başka odalar da da doğum yapanların sesı gelıyor orası tamamen doğum katı refakatçi kadın olacak denildi doğumdan sonra eşimi aldılar odaya sonrasında loğusa bolumune yatış yapıldı 2 kişilik odalar dı yemekler cok guzel temızlık her sey ozel hastane gıbıydı gece bile kontrol edildim her sey cok güzeldi