Nezooo 37 haftalık hamile anneler nasılsınız ? Benim sırt ve bel ağrılarım çok arttı 38 de çatı muayenem var ona göre doğum şekline karar vereceğiz . Çok heyecanlıyım bebeğime kavuşacağım için bir yandan da doğum anı stresi var . Sizde durumlar nasıl 🤗
Serap1-2 Nezooo bende 36+4 38 de çatı muayenesi olucam doğumu ona göre karar vericez bende çok heyecanlıyım hem korkuyorum hem ona kavuşmak istiyorum 😌😌😌
Ebrulii3434 Nezooo 37+ 0 bugün çatı muayenesi oldum bir parmak açıklık var. 2860 kg haftasıyla uyumlu.. bir sorun olmazsa normal gözüküyor.. bol bol elinle yer sil
Dolphin16 Nezooo 37 oldum bende en son geçen hafta gittim gebelik kolestazı çıktığı için bu hafta alıcaklar bebeği .
2prns_1prnssannesi Nezooo bugün 37 hafta olduk yarın kısmetse sabah 9da sezeryanla doğum yapıcam 32 haftadan beri kasılmalarım ve alttan ağrılarım var
Nezooo Ebrulii3434 evet artık bu hafta iyi bir temizlik yapacaktım zaten dediğiniz gibi elimle sileyim etkili olsun 😂
Reyreyli Dolphin16 merhaba bende de kolestaz var maalesef. 38 e kadar beklemek istiyorum aslında bebeğin tam gelişimi açısından ama bir türlü karar veremiyorum. Sizin doğum ne zaman olacak? Normal mi sezeryan mi acaba
Mihriii-98 Benim kasık ağrım vardı acilde açıklığımı kontrol ettiler 1 cmdi açılma vardı, sonraki gün nişanım geldi doğumu bekliyorum 🥹🤩
Kbra011 Çatı muayenisini nasıl yapıyorlar acaba? Vajinayı Kontrol Ediyorlar mi acaba elleriyle Nasil yapıldı Sizinki? Mihriii-98
Mihriii-98 Kbra011 evet eliyle vajinayı kontrol ediyor ama çatı hakkında bir şey demedi bana acildeki nöbetçi doktordu bakan kendi doktorum bu hafta bakacak çatı müsaitliğine
Nezooo 2prns_1prnssannesi ayy çok heyecanlı gerçekten sağlıkla kucağınıza alın ne güzel kavuşuyorsunuz 🌺
Didemm91 Nezooo kabızlık hemoroid iş yapamama bel ağrısı heyecan stres korku ilk çocuğa yetememe endişesi
2prns_1prnssannesi Nezooo evet canım heyecan korku değişik bi his inşallah sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz aminnn 🤲
FDM220 Nezooo 37+4 ten selamlaaar😉🥰☺️Vajinal kemik ağrım çok fazla diğer hamilelikte böyle değildim onun haricinde bel ve kasık ağrısı oluyo arada 23 ocakta sezeryan olcam inşallah 😊💐🫢
Nezooo FDM220 sağlıkla gelsin 🌸benimde az önce karnıma bir kramp girdi bebek sertleşti toplandı geçmese acile gidecektim ama şuan biraz daha iyiyim doğum öncesi kasılmalar olur demişlerdi ama bu baya yoğun bir ağrıydı
Dolphin16 Reyreyli canım ben yurt dışında yaşıyorum burda her türlü normal doğum yaptırıyorlar . Suni sancı verecekler bana . Doktor 40 bekleyemem 37+6 alırım dedi .