EmirAsafMomm ikizlerim var uyumlu isim aramadım Oğuzhan ve Açelya koydum eski Türk boylarında kullanılan ve herkesin koymadığı isimlerden koymak istedim niye bilmiyorum ilerde okulda falan sınıfta herkesin adı aynı olacak herkes aynı isimleri koyuyor yaratıcı olalım diye ama eskiye gidelim azcık daha güzel isimler var 🥰