Kızlar 12 ocakta adet olmam gerekiyordu olmadım bnde test yaptım cikti 13 ocakta yine yaptım yine çıktı çizgiler baya net ama 2 gündür kahverengi gibi leke geliyor salı günü randevum var ama bugün biraz daha fazla gibi gelmeye başladı acaba düşük belirtisi mi😓