Herkese merhabalar gebeliğim 39+4 haftası 40 haftaya kadar normal doğumu bekliyorduk ayın 17sine kadar fakat güzel kızım bi anda süpriz yaptı😊
13.01.2024 tarihinde sancılarım başladı ama acı eşiğim yüksek olduğu için gelip geçiyordu ben öyle hissediyorum sıcak bi duşa girip beli i karnımı rahatlatıp uyudum sabah kalktığımda 14.01.2024 herşey normal ağrım sancım yok annem bende kalıyor eşimle falam güzel bir kahvaltı yaptık sonrasında eşim arkadaşıyla dışarı işini halletmeye bizde avm gidelim dedik annemle avm gittik daha bir mağaza gezdik be benden bişeylerin aktığını ve hükmediğimi hissedip hemen lavobaya gittim tabiki sıra vardı onu bekledim ve lavobaya girdim çamaşırıma baktığım ye yeşil bir sıvı kahverengi büyük bi pıhtı düşmüştü annem hemen yeni bi çamaşır getirdi onu değiştirip önce uzakta olan arabaya kadar yürüdüm ordan daha sonra eve gittim üstümü değiştirdim yeşil akıntı gelmeye devam ediyordu hemen depend kilot bezimi giydim eşofmanı giydim hastane evimin arka sokağında olduğu için yürüyerek hastaneye gitti m dedim ben doğuruyorum o yeşil sıvıda bebeğin kakası bu arada onu anladığım için hemen geldim hastaneye her neyse ebe kontrol yaptı çatalda sıvı geldikçe geliyor sonra nst bağladı bebeğim kalp atışları dengesizdi 10 dakika içinde doktorum hastanedeydi ve acil durum dedi doktorumda hemen muayne etti evet bebek tuvaletini yapmış yutabilir bu büyük bir risk acil sezeryan almamız gerek dedi ve 5 dakika içinde ekip geldi hazırlandım ve doğuma çıkarıldım belden uyuşmadan 10 dakika sonra bebeğim kucağımdaydı fakat sonrasında dikim süresi biraz uzun sürüyor asla hiç bişey hissetmiyosunuz şuan size hastane odasından yazıyorum ayaklarınız aşırı uyuşuk oluyor ben çok sıkıldım o durumdan hiç bişey hissetmemek de sonrada çok kötü şuanda gece 12 den beri 3 kere yürüyüş yaptım ilk kaltığımda aşırı bir ağrı ve yanma oldu yardımsız kalkıp oturamadım ama diğer 2 sinde sadece yanma oldu şuanda yatakta değil koltukta oturuyorum ama fena değilim ama yanma hissi 2-3 gün sürüyormuş normal doğurmak için çok çabaladım hatta doktorum sezeryan diyince ağlamaya başladım istemiyorum diye ama bebeğin sağlığı oluncada elden bişey gelmiyor sadece korkulcak bişey ben ağrı kesici bile taktırmadım istemedim yani ağrım yok diyr açıkcası dediğim gibi acı eşiğim yüksek çıktı baya 😊
Allah herkese benimki gibi kolay doğum sağlasın çok şükür asla panik olmayın ben avmde yakalandım hiç beklemediğim bi anda ama asla panik yapmadım çok kontrollü ve sakin yöneettim süreci hemşire ve ebelerde çok şaşırdılar ve üstüne annemi sakinleştirdim panik olduğu için 😊😊
Allah yar ve yardımıcınız olsum sevgili anneler bizler çok güçlüyüz💪🏻♥️