Kızlar 38+3 hamileliğin başından beri geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var yeşil akıntıdan başka şikayetim yok doktorum da tek kullanımlık şase veriyor bir hafta iyi sonra tekrar devam ediyor normal doğum istiyorum bi zararı olur mu ve geçmesi için ne önerirsiniz