9 aylık serüven burda bitiyor sanırım. Burda nede güzel danıştık muhabbet ettik. İnşallah güzel bir Doğum hikayesi yazmak nasip olur.✨️ Korku , heyecan var ama heyecan daha çok normal mi diyeceğim kesinlikle normal ama duygularım tarifsiz. Planlı sezaryen için şuan beklemiyorum 9 gibi ameliyatta olurum bana bol Dua edin anneler olur mu ? Ben size edeceğim ❤️ Sağlıkla gelsin evlatlar.