Esra_4774 28 .haftamdayım 🤕Aşırı vücut agrısı, burun tıkanıklığı ve bogaz, baş agrısı yaşiyorum ne yapayım hastaneye gideyim mi birsey yaparlar mı 🤧 grip mi, soguk algınlığı mı ne sizce🥺
Happy_123 Esra_4774 emde atlattım hastanede parol taktılar evrede içtim 4 saatte bir terletti açıldım, birde kuşburnu içebilirsin iyi geliyor geçmiş olsun
Badeveannesi Esra_4774 ıhlamur bal çok iyi geliyor malesef gitsende bişey yapmıyorlar çok dikkat et 😊
Imcea 15 haftalıgim inan çok kötü hastaydım..ne ayağa kalkacak ne de konuşcak dermanım vardı.. Doktorum özel olunca mesaj attım Parol iç dedi..yemin ederim sana sanki devasa bir ilaç içmişim gibi beni bir terletti sanki sanarsin antibiyotik içmişim soğuk algınlığı içmişim gibi basit bir Parol yanii..2 gündür Parol içiyorum kendime geldim yemin ederim..sende içebilirsin..Çok geçmiş olsun