Mervecol1 O haftalar ben de öyleydim çünkü çok gergindim, aşırı sinir yüklüydüm üstelik de çalışıyordum gece uyumaya çalışırken bir bakıyordum işe gitme saatim gelmiş üstüne de uykusuzluktan migrenim tutuyordu artık delirmek üzereydim istifa ettim işten, gerginliğimi arttıran insanlardan uzak durdum, ailem şehir dışında onların yanına gittim bir süre derken hormonlarım da sakinleşti galiba ikinci trimester dönemi uykum düzene girdi. Şimdi 30.haftada bebeğin hareketleri, tuvalet, açlık arada doğum stresi onlar vurunca yine uykularım kaçmaya başladı 🫠 sakin ol kafanı boşalt bide uyumalıyım da uyumalıyım diye kendini odaklama iyice kaçıyor ne zaman uykun gelirse o zaman uyu işi gücü boşver bir kaç haftaya normale dönersin 🤗