Kizlar hassas bir konuyla burdayim. Belki benzer durumda olanlar vardir, sizi duymak isterim🙏🏻 cinsel iliskim ilk zamanlar agrili oluyordu, alismam bi kac ay aldi. sonrada bir sure olmayinca yine agrili oluyor. doktor vajinan dar, seni sezeryene aliriz demisti zamaninda. simdi hamileyim, doktorum 37ci haftada belli olur dedi ama. Bazi dogum hikayeleri okudum, kesikler atilmis, yirtiklar olmus falan. Bende kesik atilacaksa ondansa karnima atilsin diye dusunuyorum. Zaten zamaninda cok cektim, travmami atlatmak uzun sure aldi, simdi yeni travma da istemiyorum. Benzer durumda olupda normal vajinal dogum gecirenler var mi?🥲