Bir şey yiyip içmeyin streste yapmayın benim 200 leri de buluyor önemli değil önemli olan hep o seviyelerde kalması her şeyin içinde az miktarda da olsa şeker vardır süt şekeri diye de bir şey var sadece yürüyüş yapın açlık 90 tokluk 140larda tutmaya çalışın