Yagmurguzel01 Hanımlar şekerim baya çıktı şuan yoğurt yedim soda içtim sürekli su içtim lavobaya gidiyorum asla düşmüyor çok gerildim nasıl düşürücem şekerimi normal seviyeye nolur bişey diyin aşırı korkuyorum
Ezoo28 Yagmurguzel01 tarçın düşürüyor bir tatli kaşığı yiyenilirsiniz yada yoğurtla karıştırın. Ve kesinlikle yürüyüş çok iyi geliyor
Yagmurguzel01 Ekaplan aaaa ondan yükseldi o zamann limonlu kremalı makarna yemiştim geçende yedim makarna yükselmedi demekki limondan yükseldi o kadar bilmiyordumm
Yagmurguzel01 Ezoo28 yoğurt yedim aslında ama düşmedi :( evede yeni geldim dışardaydım hareket halindeyim ama yok yani
tugcesakzci Yagmurguzel01 limon değil makarna yükseltmiştir. Ayriyeten krema da.Gebelik şekeriniz varsa makarna tüketmemeniz gerekiyor bol su içip yoğurt yiyin düzelecektir. Bu kadar çok strese girerseniz düşüremezsiniz ama sakin olun
Ezoo28 Yagmurguzel01 doktorum bana günlük bir tatlı kaşığı tarçın yememi önermişti bende yoğurtla karıştırıp yiyiyordum tarçınin faydası oluyor