Selam kızlar ben doğurup geldim
Dün gece agrılarım girdi ama yalancı sancıdır diye umursamadım gece 3 den 9 kadar sürdü kalktım duş aldım sonra agrı birden kesildi
Yarım saate 1 1 saate bir falan giriyo ama çok şiddetli
Neyse 7 gibi acile gittik
Baktılar 3 cm açıklığın var sancıların yok deyip yolladılar eve gider gitmez sancılarım sıklaştı 9 da bi daha gittik
Sonra 4 cm dediler
Yatış verip suni sancı taktılar
Sonra birden 7 cm oldu
Vee 12.30 gibi kucağındaydı kızım darısı tüm hamişlerin başına