busssbusss Bebeğimin cinsiyeti yeni belli oldu, Ahsen ismini çok beğendim. Anlamı da en güzel demek. Sizce nasıl? Söylenişi naif ve kibar bir isim gibi geliyor. Önerilerinize açığım 🌺🫶🏼
Zeynepkrkytlli busssbusss Ahsen ismi bana da çok naif geliyo çok hoşuma gidiyo ama kocama bı turlu begendiremedim
Imcea Kardeşimin ikizleri olacak Ahsen ve Miray koyacaklar Bende hamileyim kızım olacak Eylül Ada koymayı düşünüyoruz
busssbusss Imcea çok güzel isimler seçmişsiniz. Şanslısınız bebekleriniz birlikte büyüyecek 🌺 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
busssbusss Zeynepkrkytlli bana da çok naif bir isimmiş gibi geliyor hep. Eşim karnımı severken bebeğimizden hep Ahsen diye bahsetmeye başladım birkaç gündür, hoşuna gitmeyen başladı sanırım 😂
Zeynepkrkytlli busssbusss bu taktiği bı deneyim bakalım Aslında ben Aren ismini çok seviyodum ama anlamı parlak toprak olunca anlamsız geldi vazgeçtim ama yine de çok güzel gekiyo kulağıma Bı de İkra ismi çok hoşuma gidiyo ama yeni isimleri hiç istemiyo eşim İnşallah hoşumuza gidecek bı şeyde karar kilabiliriz Eşimin adı Ali bebeğimizin adı bari Alin olsun senin isminle uyumlu dedim o zaman Aylin olsun dedi onu da ben beğenmedim Yine zümra ismi de çok güzel Asel i bı ara çok istedim Hiçbirinde anlasamadik Doğunca hişt deriz artık 😂😂😂