Sonbesik Amniyosentez sonucu pallister killian sendromu çıkan varmı? O kadar nadir bi hastalık ki Türk olan kimseyi bulamıyorum. Hep yabancılarda var. Varsa böyle çıkanlar bakabilir mi?
ozlemeymen07 Sonbesik bende ilk defa duydum insallah ciddi bir hastalik degildir kendimde bu hafta amniyotemsez somucumu alacagim cok korkuyorum
Sonbesik ozlemeymen07 malesef çok sıkıntılı zor bi sendrom 😔 sizin sonuçlarınız temiz çıkar inşallah 🤲