Kızlar çekinerek yazıyorum kusura bakmayın saat gecenin üçü ve saatlerdir istifra ediyorum en son sarı bir şey çıkrdım (tamamen açım) yemek yemeye korkar oldum son dört gündür reflü mide yanması her neyse perişan etti 🥹 hiç bulantım olmamıştı şimdiye kadar 30+0 dayız benimle aynı durumu yaşayan önerisi olan var mı doktorum rennie şurup yazmıştı ama kesmiyo beni