esmabulut ben de kan sulandırıcı iğne kullananlardanım, 37+5 olduk çok şükür. Kalp atışını duyunca yazıyor devlette ama biz özelde hamilelik ile hemen başlamıştık daha önce kayıplarım olduğu için. Henüz hamile değilseniz o yüzden herhangi bir şey önermemiştir folikasit dışında. Her gün aynı saatte yapmak gerekiyor. 12. haftadan itibaren de coraspin başlamıştı doktorumuz, gelişim geriliği olmaması için. 35te de bıraktık coraspini. Doğuma kadar iğne devam doğumdan 1 gün önce vurmayıp doğumdan sonra da 6 hafta kullanacağım pıhtı atma riski olmasın diye.