tazeanne23 eğer ismi çok kötü bir anlama sahip değilse silinmemesi gerek. Hepimiz belli sınavları yaşamak için dünyaya geliriz. İsimlerimiz de bu sınavların belirleyicisi aslında. Numeroloji olarak adlandırılan bir ilim var. Çağrıldığımız ve kimliğimiz de yazılı olan isimlerimiz seçmediğimiz bize verilen isimler. İsmimizi seçemiyoruz çoğumuz, tıpkı sınavlaımızı seçemediğimiz gibi. İsmine alışamayan ya da sevmeyen bireyler ilerleyen yaşlarda ismini değiştirebilir elbette. Ama ilk ismimizin olumlu ya da olumsuz etkisini azaltmak için tamamen silmek yerine yeni bir isim ekleyerek yola devam etmeliyiz.
Dediğim gibi dinimizce yasaklanan bir anlamı varsa silinmesinde zarar yoktur. Örn: anlamı cehennem, savaş vs olan isimler.