bbaby44 34 den selam benim gibi olan varmi aniden baski ile kacircakmis hissi oluyor o an yetismezsem sanki gidecek 😀😀 ay ya doğum aninda da ıkınma ile gelirseee rezillik vallaaa
scucer bbaby44 ilk gunden beri wcde yatip kalkıyorum bıktım artik🥲 dogumda ciş kacirma olmuyormus o konuda rahat ol buyuk tuvalet kaciyormus daha cok😅
Hilalaktscbk bbaby44 30 haftadır hiç o histen kurtulamadım öksürük, hapşırık sonrası tutabilirsem 90+3de gol atmış gibi seviniyorum 😂😂
Pamuk bbaby44 Ben de 31 deyim.Bebek hareket ettikçe aynı.Gecen eşimle şakalaşırken gülme krizi geldi bacaklarımı kapatamadim kaçırdım 🤣
bbaby44 Hilalaktscbk öksürme ve hapşurmada olmuyor böyle geceleri uyumaya geçince oluyor genelde herhalde baskı yapıyor