Cansuerdogann7790 32.haftada bebek makat gelişli olup erken doğum riski yaşayan var mı arkadaşlar aranızda?
Premsesko Cansuerdogann7790 32 haftayım ağrılarım var korkuyorum. Siz neden erken doğum riski yaşıyorsunuz ?
BhrRzgr_06 Cansuerdogann7790 İlk oğlumda 30. Haftada erken doğum riski var diye yattım hastahanede idrar yolu enfeksiyonu tetiklemişti.Makat gelişti iğne ilaç derken 8 hafta bir şekilde durdu ama asla doğum pozisyonnu almadı ve sezeryanla doğum yaptım İkincide farkında olmadan 20.haftada erken doğum oldu Şimdi serklajliyım ama ona rağmen servikal uzunluk 17 mm ölçüldü ve doğuma kadar yatacağım bebeğimin genel durumu iyi şükür Allah hepimize sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Cansuerdogann7790 Premsesko önce gebelik şekeri denildi, diyet ve şeker takibiyle suyum düzeldi, erken doğum riski yok dendi, dün sancılarım va vajinal baskı nedeniyle hastaneye gittim ve bebek makat gelişli şekere bağlı değil erken doğum riskin dediler