_ruzgarege kişiden kişiye farkeder bu durum. Benimde ilk gebeliğimde 40+3te nişanım gelmişti 41.haftada doğum yapmıştım. Şimdi 37.haftamda 3gün arayla biri açık kahverengi biri pembemsi akıntım geldi 39+3 oldum daha bişey yok. Nişan mıydı lekelenme miydi bilmiyorum🤷♀️ sizde takip edin sancılarınızı bekleyin, kanama su gelmesi gibi durumlar olursa beklemeyin ama hemen hastaneye gidin.