Baby-ES 6+1 deyim, her an her şeye ağlıyorum her şeyi düşünüp üzülüyorum, bu hal beni çok yoruyor.. aynı şeyleri yaşayan var mı
Aysemm44 Baby-ES Bende ağlıyordum kendi kendime eşime bulaşırdm ağlamak için ahahaha ne izlesem hemen ağlardım çok şükür geçti 😂
scucer Baby-ES icine atmaktansa ağla rahatlatir bile bazen.stres yapicak biseyi yok cidden hormonlarimiz sagolsun bizi asla rahat birakmiyorlar bunu kendine dert edinme 🤗
Aysemm44 Baby-ES 6 haftalıktan 16 haftaya kadar ağlamak için bahane arıyordum 17 haftalıkta geçti çok şükür 😍
Muntehaa 31+1 den sesleniyorum durumlar hala aynı sacma sapan dertler edinip ağlıyorum kendime de şaşırıyorum açıkcası ama geçeceğini umuyorum 🥹