BusraKula Kızlar daha 10 haftalık hamileyim. Gögüs uçlarım önceye göre 2 ton koyu gibi geliyor bana bu kadar erken normalmidir yaşayanlar oldumu aranızda?☺️
BusraKula NeslihanOner benimde sert şiş ve ağrılı dokunsam bile acıyo ama koyulaşmada farkettim öncesi gibi değil
egeli1gebe Benimde aynıydı erkek olcak dedi çevremdekiler, inanmadım hatta ama öyleymiş gerçekten oğluşum olcak 🤗
BusraKula egeli1gebe acaba benimdemi erkekki😂😂neyseki 2 hafta sonra tahminde olsa söyler belki doktorum
egeli1gebe Erkekse erken belli ediyor zaten kendini 😂 ben hep kızım olur diye erkek ismi düşünmemiştim mesela düşün 26 haftalık oldum hala yok çocuğumun ismi🤭 sağlıklı olsunlar en önemlisi o.
BusraKula Mucizembenim bendede inanılmaz bi koyulaşma değil öncesine göre 2 ton filan geçen duştayken farkettim
egeli1gebe Bünyenle ya da gerçekten cinsiyetle alakalıdır eskilere inansak mı napsak 😊 cinsiyetleri öğrenince post açında göğüs ucu olayını tasdikleyelim 😛