Kevserehdhd Kizlar gebelikte regenesis max kullanıyorum 14 mg demir var içinde doktoru yeterli dedi ama sizce yeterli mi bide kullananlardan fikir alayim
Seymaagr Kevserehdhd aynı vitamini kullanıyorum ek olarak demir ilacı da kullaniyorum dr sizin kan değerlerinize göre yönlendirme yapmistir
nnurergun_1103 Kevserehdhd regenesis ve devit 3 bir de gyno sanol Ferro kullanıyordum demir vitamini yüksek gelmiş bende de sondaki ilacı kestiler
Kevserehdhd Seymaagr demir ilcinda da folik asit vardı kendim bırakmak istedim doktorda multivitamin de demir var bırakabilirsin dedi siz hangi demir ilacını kullaniyosnz
Seymaagr Kevserehdhd Ferro sanol duodenal kullanıyorum genelde kan testlerinde düşük çıkıyor değerlerim
nnurergun_1103 Kevserehdhd RE genesisin içinde demir olduğu için değerlerde yüksek çıkınca sadece bı tane ilacımı kesti artı olarak damla kullaniyorum işte yani yeterli gördü herkesin kan sonucuna göre ilaç dozu değişir ek ilaç veemediyse ne mutlu size
Kevserehdhd nnurergun_1103 ilk başta verdi bask dokror baktım ikisinde de dolik asit var söyledim regenesis yeter dedi ama dün tahlil verdim düşmüş demirin büyük ihtimalle vercek.yine demir hapohapı