Arkadaşlar merhaba dün kontrole gitmiştim sancım açılmam olmadığını yazmıştım buradan. Herhangi bi belirtim yok belimde kasığımda da bir şey yok ama bu sabah uyandığımdan beri asla geçmek bilmeyen bi ağrı var karnımda. bıçak saplanır gibi, kitlenip kalıyorum neden pluyor sizce? Sabah doktora yazacağım ama önce bi size sormak istedim