Sematurann serklaj olmazsanız kesin olarak doğuma kadar yatmanız gerekir 😞 serklaj hayat kurtarır , ben de acil serklaj olmuştum 24+2 de acil serklajlılar yatarak geçirir diyorlar genelde ama benim doktorum gerek duymadı ben de hiç yatmadım her işimi yaptım ama serklaj olmasaydı muhtemelen hep yatacaktım ve maalesef 27-28gibi o haftalarda doğum yapacaktım doktorumun dikişleri alırkenki söylemine dayanarak söylüyorum, 2-3cm kadar açıklığım vardı dikiş alındığında