Anonimmmm Kızlar 38. Hafta içindeyim yeni yeni olmaya başladı. Koltuk altı boynumda küçük küçük et benleri oluşuyor. Sizde de var mı veya doğumdan sonra kendiliğinden geçer mi acaba
Eflinlina Anonimmmm ah ah 30 haftamdan beri göbeğimin üstünde koltuk altımda o kadar çok varkii 🙈 umarim geçer
Siyah0606 Anonimmmm ay bende çıktı doğumdan sonra gider diyorlar ama bilmiyorum inşallah yoksa yakma işlemi yapılıyormuş olmadı o şekilde kurtulurum inşallah 🥰
Eminefidan Anonimmmm Ahhh ben de de aynısı var 34+6 . Koltuk altı farketmiştim. Bu gün de boynumda farkettim. Allah’tan bcok küçük kopucak gibi duruyor. Ben de merak ediyorum sonradan geçiyordur umarım 😔
Fdmgnr Anonimmmm benim okadar çok et beni oldu ki goguslerimde boğaz boyun kısmında full. 2 ay oldu doğum yapalı hepsi geçti merak etmeyin geçiyor kızlar🤲
merii10 Anonimmmm bnde de oldu limon tozu sürünce 3 günde düşüyormuş kuzenim denedi bnde doğumdan snra deneyecegim
Naressmom1644 Anonimmmm merhaba. Hepsi geçiyor arkadaşım korkma. Geçsin diye biseyler yapmana gerek yok kendiliğinden yok olacaklar 😘
Anonimmmm Naressmom1644 peki kararmalar de geçiyor mu koltuk altı ve vajinada hiç olmayan kararmalar oluştu
Anonimmmm BetulMom evet evet minik minikler büyür mü bilemiyorum çoğu kişi kendi geçiyor demiş inşallah öyle olur 😅
Damlaalyz Anonimmmm bende de çok fazla olmuştu geçmiyor malesef hatta doğumdan sonra da küçük küçük oluşmaya başlamıştı