Adetim 10 gün gecikti 2 gün gecikmede kan testi yaptırdım negatifti 10 gün oldu hala adet olmadım. Bugün pembe akıntı geldi ara ara sildikçe geliyor ama daha önce böyle olmamıştı adet başlangıcım ya kan ile olur ya da kahverengiyle. Hala adet olmayınca geç döllenmeden şüpheleniyordum şimdi de böyle bir akıntı geldi acaba yerleşme kanaması olabilir mi? Çok hafif pembe ve şeffaf akıntıyla beraber geliyor yapışkan bir kıvamda