Amargi_nes
Normal doğumdan sonra idrarim hamilelikte olduğu gibi azar azar geliyor ve aşırı yanıyor kaşıntı tutuyor. Evet. Enfeksiyon kapmış olabilirim doğumdan snra. Ebede söyledi. Bilmek istediğim daha dikişlerim iylesmemisken idrar yolu enfeksiyonuna verilen ilaç ne ve ne kadar sürede iyilesir acaba ?