nurikbal_06 37+4 haftaligim. Nişanı veya suyu gelmeden doğum yapan var mı aksamdan beri karnım taş gibi, belimden giren ağrı ve sırt kemiklerim kiriliyo gibi bi ağrı var dayanamiyoruum
Canan-_16 nurikbal_06 doğum sancısı gibi duruyor sıcak bir duş alın aman baya kalın duşta iyi gelmezse acile gidin dophm başladıysa açılmayı kolaylaştırır
-28- nurikbal_06 bende seninle aynı haftadayım 2gündür karnımın çeşitli yerlerinde sertlik gerginlik oluşuyor bide bebeğin hareketleri ni minik minik hissediyorum senin bebeğin hareketleri nasıl
Nurellaasss nurikbal_06 yalancı sancı uzanınca pozisyon değiştirince mutlaka geçer süresizdir. Ama doğum sancısı öyle değil. Dinlenince geçmez.
-28- nurikbal_06 yerleri daraldı ondan böyleler heralde benim bebeğim 10 gün önce 3 kiloydu yan dönüktü ve sağ tarafıma çok vuruyordu pozisyonu değişti heralde doğuma hazırlanıyor benimde bugün bel ağrım başladı ve kasıklarımda baskı hissediyorum